Miasteczko Crane’s Landing tętni życiem jak nigdy. Zewsząd dochodzą odgłosy codziennego rozgardiaszu, zamieszania i pracy. Gdzieś przejdzie powóz, ktoś zaklnie, zawyje pies. Grupa technomantów zmierza w stronę budowanego dworca. Choć rozmawiają z ożywieniem wokół nich wyczuwa się pewien nimb tajemnicy. W końcu to ludzie, którzy uważają maszyny za niemal żywe istoty. Jak koty. Nieopodal salonu, wprost na ziemi, rozsiadła się grupka Indian. Spowodowało to natychmiastowy sprzeciw barmana. Konflikt zawisł w powietrzu. Na szczęście szeryf ze swymi pomocnikami był w pobliżu. Już sam ich widok zażegnał rodzący się spór. Ludzie pędzą do swych codziennych zajęć, byle tylko zdążyć przed skwarem południa. Ot codzienność w przyfortowym miasteczku.
Do Crane’s Landing zjeżdża coraz więcej ludzi. Szukają nie tylko ochrony i pomocy w trudnych czasach wojny, ale też miejsca w którym można by spokojnie i godziwie żyć. Czy odnajdą je właśnie tu?

Miło nam poinformować, iż do tej pory otrzymaliśmy łącznie 49 zgłoszeń!
Ale to ciągle mało! Zapraszamy Was do zgłaszania się do wszystkich frakcji. Poniżej macie pierwsze dane jak rozkładają się role. Chcesz wspomóc jakąś frakcję? Nie wiesz gdzie dołączyć?
Pisz na dixielandfabula@gmail.com

Następujące role są już zajęte:

Plantator z rodziną (21 osób):
Plantator
Matka plantatora
Reszta rodziny plantatora ( zawsze może być jeszcze większa)

Chińczycy (1 osoba):
Szef Chińczyków

Indianie (2 osoby):
Szaman
Uczennica Szamana

Garnizon Fortu (6 osób):
Dowódca
Adiutant
Sierżant
Medyk
Snajper
Żołnierz

Technomanci (5 osób):
Szef Technomantów
Technomanci (4 osoby)

Miasteczko (13 osób) :
Szeryf
Pomocnicy szeryfa
Pastor
Grabarz
Kabalistka
Mieszkańcy (7 osób)

Nowi mieszkańcy